Veelgestelde vragen

We doen ons best u zo volledig mogelijk te informeren over de seminaries en webinars die we bij Tech Data Events aanbieden. Heeft u desondanks nog vragen over onze diensten of over één van onze leveranciers, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Hieronder helpen we u alvast op weg met antwoorden op een aantal veelgestelde vragen.

Nee, de inschrijvingen zijn persoonlijk en gelinkt aan een account. Dus iedereen die zich wenst in te schrijven moet zich met zijn persoonlijke logingegevens aanmelden.

 

Als een collega van u niet kan helpen, neem dan contact op met uw sales bij Tech Data of bel naar +32(0)2.583.83.11. U kan uw klantnummer bij Tech Data ook altijd terugvinden op een factuur van Tech Data.

U kunt uw registratie zelf annuleren via de Tech Data Events website. Ga hiervoor naar het event waarvoor u zich heeft ingeschreven en klik op de button ‘Schrijf mij uit’. U ziet meteen uw gewijzigde status op de website en u ontvangt een bevestiging via mail. Als zich uitschrijft betekent dat automatisch dat de persoon bovenaan de wachtlijst uw plek inneemt.

Geen probleem, u kunt heel eenvoudig een nieuw wachtwoord opvragen. Klik rechts op de pagina op ‘Inloggen’ en klik vervolgens onder het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Belangrijk: maak geen nieuw account aan met een ander e-mailadres!

Dit betekent dat er al een account geregistreerd is met dit e-mailadres. U moet dus een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit kunt u doen door onder het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken. 

Klik hiervoor na het inloggen bovenaan in de menubalk op ‘Mijn omgeving’ en dan op ‘bewerken’ en pas de taalsetting van uw account aan naar “FR”.